Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa GTV 1.8 TWIN SPARK малейййй малееее

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Чака те ревизия на двигателя. Няма да е много евтино. Ако всичко е направено както си трябва, на би трябвало да имаш проблем. Ще споделиш ли колко се оръси за нея? Нямаше цена в обявата, обаче на снимката ми се стори, че сумата, изложена отпред, е доволно голяма.
    Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена

    Comment


    • #17
      8000

      Comment


      • #18
        Много внимавай кой ще ти шлайфа вала да не си търсиш после нов. Майсторите като ти свалят мотора, според мен направо пали колата и го карай на шлайф в Сливен освен ако в Пловдив няма някакви мноо добри( в Бургас определено няма!!)
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #19
          мерси, надявам се че си разбира от раотата щом са и те алфаджии маи бивши ама по думите му си разбира от нещата.
          Онзи ден ми каза само че май ще види зор да намери ремонтни лагери ......... ма ше видим дано стане че още не съм и се нарадвал даже излезе златна но дано стане.
          Ще бъда много щаслив

          Comment


          • #20
            още веднъж ти казвам консултирай се с нас тука преди да даваш пари за чсти и тен подобни на майстора да не ти излезе от бяло злато, че и като видях в кой сервиз си я закарал ми се дано да разбират поне малко тея, аз нямам добро впечатление
            landikar
            Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара......

            Comment


            • #21
              Гаранция за смяна на ремаци и ролки би трябвало да има само при скъсан ремак. Това че двигателя не е зацепен правилно,не е от значение при изтропване на биелен лагер. Най вероятно той е чукал но майстора не е обърнал внимание!! Проблема не ти е и в маслото. А кви са тия майстори където познаха че не е зацепена правилно,а не разбраха че мотора чука.А кой нормален майстор се захваща да сменя ремаци в събота следобяд? Абе с една дума са ти набили кола с преебан двигател,пълен с добавки или сменени биелни лагери,сле като са превъртяле вече веднъж,а те карат точно толкова,колкото твоя пробег! Не са ти виновни нито майстора,нито маслото, а продавача!! Трябва него да ходиш и да биеш! Успех с ремонта.

              Comment


              • #22
                Не си напълно прав пич
                landikar
                Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара......

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от TaNo Покажи съобщение
                  Не си напълно прав пич
                  Ама съм пичка!!! И защо не съм права?

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от valia Покажи съобщение
                    Гаранция за смяна на ремаци и ролки би трябвало да има само при скъсан ремак. Това че двигателя не е зацепен правилно,не е от значение при изтропване на биелен лагер. Най вероятно той е чукал но майстора не е обърнал внимание!! Проблема не ти е и в маслото. А кви са тия майстори където познаха че не е зацепена правилно,а не разбраха че мотора чука.А кой нормален майстор се захваща да сменя ремаци в събота следобяд? Абе с една дума са ти набили кола с преебан двигател,пълен с добавки или сменени биелни лагери,сле като са превъртяле вече веднъж,а те карат точно толкова,колкото твоя пробег! Не са ти виновни нито майстора,нито маслото, а продавача!! Трябва него да ходиш и да биеш! Успех с ремонта.
                    И аз съм на същото мнение без да съм професионалист. Дори и маслото да е скапано пак няма да изтропа мотора за 600 км.

                    И както ти казва колегата TaNo консултирай се преди всичко.
                    "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                    Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                    Opel Astra J GTC

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от valia Покажи съобщение
                      Гаранция за смяна на ремаци и ролки би трябвало да има само при скъсан ремак. Това че двигателя не е зацепен правилно,не е от значение при изтропване на биелен лагер. Най вероятно той е чукал но майстора не е обърнал внимание!! Проблема не ти е и в маслото. А кви са тия майстори където познаха че не е зацепена правилно,а не разбраха че мотора чука.А кой нормален майстор се захваща да сменя ремаци в събота следобяд? Абе с една дума са ти набили кола с преебан двигател,пълен с добавки или сменени биелни лагери,сле като са превъртяле вече веднъж,а те карат точно толкова,колкото твоя пробег! Не са ти виновни нито майстора,нито маслото, а продавача!! Трябва него да ходиш и да биеш! Успех с ремонта.
                      Напълно съгласен!
                      Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от valia Покажи съобщение
                        Ама съм пичка!!! И защо не съм права?
                        Щот съм в подобно положение и знам кво говора, консултирал съм се на много места за тва и предложих на момчето да пише кво става да му помагам с информация.
                        landikar
                        Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара......

                        Comment


                        • #27
                          Май не е от биалните лагери щото вече пробвах ме да ги сменим с нови ама биелата била раздула и не става пак тропаше. Искате да кажете че са ме преебали от салона ли? Пък нали и ония уш познат АМАН ОТ ПОЗНАТИ
                          поне си имам само снимка си я гледам и да си страдам кофти че доста скупа снимка излезе

                          Comment


                          • #28
                            Когато е превъртял биелен лагер,значи има и преебана биела!!! Слагаш нови лагери,по гъсто масло и продаваш. Е по тая схема са те завъртели. Сега само с шлайф и трябва да се надяваш да влезне вала в ремонт.

                            Comment


                            • #29
                              Не се сдържам да попитам....

                              Мечтата на всеки мъж: Жената да прави ремонти на колата в т.ч. смяна на сегменти, биели, носачи, шарнири и да сипва сама бензин по бензиностанциите.

                              Откъде си научила на всичко това?
                              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                              Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
                                Не се сдържам да попитам....

                                Мечтата на всеки мъж: Жената да прави ремонти на колата в т.ч. смяна на сегменти, биели, носачи, шарнири и да сипва сама бензин по бензиностанциите.

                                Откъде си научила на всичко това?
                                Това са неща от обща култура. Имам няколко познати автомонтьори

                                Comment

                                Working...
                                X